MATEMATIKAI ÉS LOGIKAI JÁTÉKOK KÉSZÍTÉSE
+ telis-teli BOX című képzésünk hallgatói véleményei
+ telis-teli BOX
Hallgatóink minden képzés végén anonim értékelő űrlapot töltenek ki, amelyben számokkal és szövegesen jellemzik, értékelik továbbképzéseinket. A lenti értékelések a teljesség igénye nélkül, de szerkesztetlenül kerültek weboldalunkra. Köszönjük, hogy a kérdőív kitöltésével hozzájárultak képzéseink fejlesztéséhez és sikeréhez.
Jelenleg az alábbi városokban indul:
2. ONLINE TANFOLYAM - folyamatosan indul EGYÜTT-VELED-OTTHON!
Csak nyisd ki a dobozt, és láss neki!
A képzés értékelései
A véleményeknél a jelenlegi,
és a korábbi más akkreditációs számmal rendelkező, de hasonló megnevezésű, és tematikájú
továbbképzéseink értékeléseit is megjelenítjük!
2022. évből:
- A legújszerűbb az volt a számomra, hogy bátran álljak neki játékot készíteni a gyerekekkel együtt. Mindemellett minden egyes játékötlet sok-sok új ötlettel gazdagította módszertáramat.
Szerintem maximális az oktató felkészültsége, szaktudása. Mivel ONLINE formában történt az ismeret átadás, aprólékos volt a feladatok magyarázata, eszközkészítés menetének bemutatása. Nagyon megnyerő GABI kisugárzása.
- Korábban vettem már részt „élőben” továbbképzésén, az nagyon tetszett. Kíváncsi voltam, hogyan valósítja meg online, és maximálisan elégedett vagyok, még így is lelkesítő és gondolkodásra sarkalló. Mindig pozitív és biztató. Az eszközök nagyon jók a BOX-ban, figyelemmel, szeretettel készítették össze.
A korábbi képzésen készített játékokat is szívesen alaklmazzuk, használjuk a csoportban, nagyon szeretik a gyerekek is. Alapötletnek is kiválóak, akár évszakonként, témakörönként lehet készíteni belőle, tovább lehet gondolni, fejleszteni mindent. Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, hogy részt vehettem a továbbképzésen és elkészíthettem ezeket a szuper játékokat. Az előző, környezetismereti játékok képzésen készített játékokat már a kicsikkel is játszottuk, és nagyon szeretik.
- Nagyon sok fejlesztési területnél alkalmazhatóak ezek a többfunkciós játékok. Jól fejleszthető a gyerekek memóriája, a figyelmük, a kitartásuk, szabálytudatuk, a számlálás, térirányok, sor-, oszlop fogalmak erősítése, egyenletes lüktetés érzékelése, kreativitásuk finommotorika fejlesztése, esztétikai érzék kialakítása...
A gyerekek bevonhatók a játékok elkészítésébe, vágják a kis figurákat. Szeretnek képet ragasztani, ezzel növeljük a játék kedvüket, hiszen nagy örömmel próbálják ki az általuk készített játékokat.
A játékkészítés számomra örömteli volt. Mivel amúgy is nagyon szeretek vizuális tevékenységeket végezni, így nagy örömmel töltött el a játékkészítés folyamata és a rengeteg ötlet. Ami nagyon lenyűgözött a képzés során, hogy mennyi, de mennyi mindenbe bele lehet vonni a matematikai tapasztalatokat, és hogy egy játékon belül mennyi más lehetőség van! Szinte minden fejlesztési területhez alkalmazhatók majd az elkészített játékok.
Mivel nekem nehézséget okozott, vagy inkább úgy fogalmaznék, hogy kicsit távol állt tőlem a matematikai tapasztalatszerzés, így most bátran kijelenthetem, hogy hatalmas kedvet kaptam hozzá. Egyik kedvencemmé vált ez a terület.
- Volt egy-két játék, aminek az alapszabályát már ismertem, de a továbbgondolásuk, fejlesztésük minden esetben újszerű és nagyszerű volt! Gabi maximálisan felkészült, szakszerű, minden részletre figyel. Felhívja a figyelmet az esetleges nehézségekre, ajánl alternatívákat, nagyon kreatív, segítséget nyújt minden esetben, ha szükséges.
- Az oktató szakmailag felkészült, teljes mértékben megfelelő a felkészültsége és szaktudása. Számomra teljesen újszerűek voltak a tanultak, és nagyon hasznosak lesznek a későbbiekben. Örömmel készítettem a játékokat és a sok új ötlettel kedvet kaptam ennek a területnek az alkalmazására. Sokszínű és ötletekkel teli a továbbképzés, minden fejlesztési területhez alkalmazhatóak a játékok.
- Nagy segítség volt, hogy a továbbképzés online formában volt elvégezhető, mivel saját tempómban tudtam feldolgozni, és az év végi hajrában nem kellett hiányozni a munkahelyemről sem. A képzés olyan érzést váltott ki belőlem, ami erősítette a lelkesedésemet további képzésre való jelentkezésre.
Olyan módszereket, ötleteket kaptam, melyeket nagyon jól tudok használni az óvodai mindennapokban, szabad játékokban és foglalkozásokban egyaránt. A gyerekektől pozitív jelzéseket kaptam az új játékokkal való tevékenykedés során.
Azt hiszem, hogy nem is lehetett volna nagyobb az öröm a játékok végén, amikor azt mondták: „Ez nagyon jó volt!” Kell hozzá egy kis matematika! (ezt egy kisfiú mondta) A gyerekekkel való együtt tevékenykedés rámutatott arra, hogy nem kell mindig kész dolgokkal megkínálni őket, hanem igenis hagyni kell, hogy maguk is találjanak ki ötleteket. Az egyes képesség területek mellett (emlékezet, szerialitás, szándékos figyelem, testséma, síkbeli tájékozódás, relációs szókincs használat, logikus gondolkodás, beszédkészség, beszédértés) fejlődik a kreativitásuk, önbizalmuk, együttműködési képességük is.
- Az oktató által küldött segítő videók, gyakorlati tanácsok, a játékok bemutatása a kiváló szaktudásról ad bizonyosságot a képzésen résztvevők számára. Sok új játékot tanultam. A mindennapi fejlesztő foglalkozások, tanórák menetébe be tudom építeni az elsaátított tanultakat. Köszönöm a lehetőséget, a jövőben szeretnék hasonló képzésekre jelentkezni. A többi téma is érdekel!